27 Januari 2010

Heej sötnosar!

Snöar det ute eller???

Sitter på jobbet just nu och dööööör varje gång ja kollar ut genom fönstret. Wtf? För några dagar sen hade jag ju 30 graders värme och sol! BUUUU :(

Igår kom papi och brorsan o hämta mej från jobbet. Vi åkte t Ica o handla lite sen åkte vi o hämta Sylvia som jag inte hade träffat på 10000 åååår! eller a, sen den 28 december.. Vi va hemma hos mej o prata sönder om allt vi missat haha. Sen åt vi kycklig med ris :) Jag fick en mascara av henne oxå, snacka om att ja blev överlycklig eller? Just precis när jag höll på gräva från mina sista mascaror haha.
Testade den idag btw och den va skitbra :D

Sen stack hon hem inatt runt 1 lr nåt och då gick ja o la mig. Men d blev fan ingen sömn för min del kan ja säga. Hoppas gud allt blir bra snart :/

Ikväll får jag se va som händer.. Erkan majmun ville träffas, så om inte snöstormen förvärras så blir det nog så =)


Ne, nu ska ja jobba vidare i 10 min till sen har jag rast och då ska ja ringa Sötnosen Sarah! Vi har missat varandras samtal hela dagen idag haha.

Puss så länge!


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0