Massa update

Heej bloggen :)

Asså shit har verkligen inte hunnit skriva nåt här :/
Det gör jag nog inte idag heller för jag har massa massa massa saker o fixa.

Kan berätta lite fort om va som hänt i mitt liv de senaste.

Fredag: Anna och jag åkte t trollhättan t några kompisar. Festade lite o så. Kom hem på lördagen runt 10 på morgonen...

Lördag: Mys och mat hos Daniel! Anna, sina, daniel och jag va hemma hos daniel. Dom lagade mat, grilla lite o så och dukade värsta fint med ljus o sånt :D hehe så åt vi grillad kyckling, potatiscroketter, sallad m.m
Det blev ingen alkohol för nån av oss. Vi pallade inte. Så vi efter maten satt vi o spela lite kort, snacka massaaa och ba softa sönder :)
Efter d kolla vi på film. The human centipede, KOLLA INTE PÅ DEN! Psycofilm totalt asså.
Nån gång efter 3 på natten kom umid och hämta mig och anna och så åkte vi hem t mej :) Vi 3 satt här hos mej ett tag o ba prata o så.. Sen senare åkte umid hem =)

Söndag: Hyrde film och köpte lite gott tillsammans med Umid, Sina och Jessica. Vi kolla på en av filmerna, dryyyygast ever haha. Sen satt vi mest o ba softa :) Vid 23.00 åkte jag hem t min Zum och sov över där :)

Måndag: Vaknade upp hos Zumra, sen hade ja tid hos läkaren, solade lite Och sen åkte jag till stan och mötte heidi och sina :) Vi satt och fika på viskan tills som stängde. Sen kom Umid så körde vi hem Sina och vi tre åkte hem till Heidi. Vi stack därifrån strax innan 1 inatt men jag va me umid nån timma mer och ba softa och prata. Sen körde han hem mej =)

Sååå jaaa, d va mina senaste dagar.. Idag ska jag tvätta och packa för imorn drar jag och min babe Anna iväg igen :D

Skriver mer sen. Pusselipuss




Kan ni gissa vart vi ska åka? ;)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0