Daaaaaaaamn

Mhm, Daamn. Vilken jävla situation jag befinner mig i! Bara min anna som vet om detta men det är illa som fan detta, HAHA. Asså seriöst, antingen 0 eller 10? Shit vad händer med världen egentligen??!

Och btw, SARA YOUNES, Är du tvungen och va i libanon nu? Ha? E du det? Fuck asså, behöver dig som meeest! Du e den enda som orkar med mina jobbiga problem haha. Problem som jag själv orsakar, som jag själv ger mig in i! KOM TILLBAKA SNART HABIBTI. I need you


Nee nu ska jag jobba vidare den sista halvtimman. Sen måste jag ringa två kompisar, min älsklnigstjejer! Måste få uuut den här äckliga klumpen jag har i magen haha. Sen åker jag upp till sina o hans kompis :) Senare ikväll ska jag träffa en annan kompis så får se om jag hinner skriva nåt mer ikväll.

Ha det underbart!

Besitooooos ♥


Typ så ser jag ut just nu. HAHA PANIIIIIIK!


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0