Katastrofnatt..

Måste fan skriva av mig. Exploderar snart. Ska försöka göra så att detta e d sista jag skriver, gällande det här ämnet.. I'll try.

Jag förstår inte hur du tänker. Asså, jag vet att saker och ting e annorlunda men wtf.. har du inget kvar? i hjärtat? ingenting? Hade du bett mig om hjälp jag hade hjälpt dig direkt! Utan att tveka. Asså jag skäms så mkt. Jag skäms såååååå idag att jag gjorde så inatt. Jag ångrar aldrig nåt, men detta ångrar jag:S Jag borde itne gjrot det men jag visste itne va ja gjorde. Jag såg svart. Enda utvägen och hjälpen va du. Men va hände? Du ville inte hjälpa mej. Du sket i det. Jag förstår inte.. Jag förstår dig men i detta fall nej. Jag ville ju inget mer förutom att prata me nån.. och du sa nej.. Gud ser! GUD ser att nån behöver din hjälp och du säger NEJ. Även fast du mår dåligt så vet du att du kan få mej o må bra. Det hade räckt me ett eller två sms med stödjande ord, that's it. Men nej, ingeting.. Hade jag mått dåligt hade jag ändå hjälpt dig och alla andra. Jag försöker jämt av hela mitt hjärta att hjälpa folk så mkt jag kan.. Och ja ha försökt hjälpa dej..i flera år.. E d här ditt tack? E d allt jag får tillbaka? Guuuud, mitt hjärta asså.. Vet inte, fattar inte, förstår inte, klarar inte, orkar inte..



Snälla.. Jag vet att mina närmaste läser min blogg. Och ni vet vad jag menar och varför jag skrev d här inlägget. Ni andra, jag uppskattar att ni läser min blogg.. Men please, fråga inget. Inget illa mot er men jag orkar inte. Dom som vet va d här inlägget handlar om är bara mina enda och närmsta vänner. Inga mer än ni behöver veta ♥

Love you all !


Tell Me
Postat av: Heidi

Love you 2 <3

2010-06-03 @ 01:28:34

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0