Min helg!

Nu ska jag skria lite kooort va som hänt under helgen :)

Torsdag- Efter jobbet åkte jag ner t stan och mötte Elin, Erkan och Mirsad :) Vi åkte sedan upp t hulta och hämta Sylvia och Charlie. Åkte ner t stan, satt i parken, lekte med charlie och umgicks me varandra :) Vi hade kuul och vi har tillochmed lite foton och video som jag kan sätta upp nån dag :)
Sen körde vi hem Elin o Mirsad run 10 typ.. Sen så körde ERkan och sylvia mig t alideberg hem t sara.. Där mötte jag sara, heidi och alma :) Efter en stund åkte vi ner t stan o satte oss på viskan. på uteserveringen me latte o cigg :) Dom hade en dj där oxå så vi satt la o typ smådansa haha :)

Senare runt 12 åkte heidi heeem och Alma, sara o jag åkte runt i bilen o flumma sönder.. haha alltid kul ;) Sen kom anna:D Vi åkte runt, gick t 49:an sen körde alma oss t Statoil för vi skulle hem..

Meen när Anna och Nathalie e i farten så kan va som helst hända! haha D hela sluta me att vi va på statoil en stund sen åkte vi Lastbil in t stan. ÅRETS lastbil oxå.. aaashög och man va tvungen o klättra ner haha. Och gissa va han släpper av oss? Jo precis FRAMFÖR XOY haha snacka om att vi skämdes. Jag me min kortkorta kjol klättra ner för en lastbil, anna knockar mej och vi ba garvar hahah.
Vi gick runt i stan o flumma omkring sen vi 3? typ så mötte vi nåra kompisar som körde hem oss :)

Fredag - Anna och jag va helt döda haha. Jag stack o jobba på mitt andra jobb me barneeeeen i några timmar :) Efter d gick ja hem t mamma o åt lite o så.. Senare åkte ja hem o börja fixa mig. På kvällen vid 7 åkte jag o Anna t göteborg. Det va så underbart väder! Jag hade klänning o kortärmad kavaj typ till 23.30 o d va inte ens kallt! Haha iaf vi va på massa olika ställen o kvällen va heelt sjuk! Det hela sluta me att vi missa sista nattbussen hem t borås haha så vi fick ta en buss vid 7 lr nåt? t landvetter och därifrån t borås haha. Vi bad busshaufförerna att vänta på oss o grejjer haha katastrooooooof. Vi kom hem runt 8 lr nåt .. haha

Lördag - Sov två timmar haha sen åkte jag t gbg me mina föräldrar:) Åkte t kviberg, bellvue, ikea o staaan :9 Vi va där hela dagen. Köpte lite smågrejjer :)
Kom hem runt 8 på kvällen och resten av kvällen spendera ja på akuten :/

Söndag - Seeeg dag. Hade tvätttid hela söndagen så jag tvättade massa kläder.. Sylvia kom förbi en sväng oxå :) Resten av kvällen tog jag det lugnt :)


Skriver meeer seeen! Massa jobb på g här.. Mwaaaaah :D ♥



Två bilder på mig från i fredags när vi va i göteboorg. Mer bilder kmr upp så snart ja överför dom t datan :D


Tell Me
Postat av: hanna

alltså herregud. Trodde inte det var möjligt att en människa kan vara så dålig på att skriva, inte en enda text är rätt skriven, förkortningar, du drar ut orden , snälla! jobbigt att läsa när man inte ens fattar... skärpning.

2010-06-09 @ 10:33:49
Postat av: JAG

Hanna ; Haha om du inte gillar det jag skriver, läs inte ;)

2010-06-09 @ 12:38:48
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: hanna

Man kan ju inte låta bli, skrattretande och underhållande hur en tjej i din ålder kan vara så extremt dålig på att skriva på svenska.

2010-06-11 @ 21:29:10

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0