290310

Hej bloggeen!

Måndag igen då.. Och jag e jävligt trött! Sov som en galning igår/inatt men är ändå stentrött.

Jaag har iaf haft en underbar helg!

Torsdag - Förfest hos Elin sen blv d utgång. xoy :) Blev nog lite för mkt dricka för min del haha. Men jag hade skitkul!

Fredag- Seegdag Bakis o kände verkligen hur ångesten kom fram. Som sagt, förmkt dricka på torsdagen haha. Gick iaf runt lite i stan me tjejerna o käka bakismaat.. Sen tog ja d lugnt resten av dagen :)

Lördag - Blev d utgång me minaa tjejer Sandra o alma :) Sandra och jag hade vår egna lilla förfest hemma hos mej med massa vin och massa cpkort som kmr upp så fort jag har tid. Sen kom alma o hämtade oss o vi stack t xoy där vi träffade sabina o dom :) Jag hade jättekul, kvällen slutade dock lite värre :/ haha men sånt händer :D

Igår - Sov jag sööönder sen kom zumra hem t mej :) Så åkte vi t knalle, åt lite o kolla lite sne körde hon hem mej :) ÄNTLIGEN ska hon o min lilla älskling flytta hit ! :D nu kmr ja kunna va me dom oftare hihi.
Resten av kvällen tog ja d lugnt.. Decka sönder i sängen o vaknade upp mitt i natten o kunde itne sova sen haha.

Har som sagt inga bilder från helgen än så slänger upp några gamla godingar :)

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

 Sandra o jag Alanya 08 :)

 Sandra i lördags hemma hos mej :D

 Mina älsklingar!




Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0