Tidsfördrift :)


Har du fått en kyss den närmsta veckan? Hm, jaa ;)
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Hmhm.. Räknas jobbet? Isf mina arbetskompisar :)
Hur lång är du? 1.77 typ
Vilken är den senaste filmen du sett? Nån fucktup skräckfilm som gick på tv i förrigår
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Hej jag jobbar till halv 7 och jaghar jobbat sen 6 imorse såjag är lite trött.. Men en annan dag kanske? "

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Har jag gott om tid så sms. E jag stressad så ringer jag.
När såg du senast din mamma?  Innan jag gick t jobbet idag :)
Icke godkänt i något ämne? Nope
Mvg i något?  Jaa typ 6-7
När vaknade du idag? 11.00
Vilken är din favoritplats? Finns många..

Vilken plats föredrar du minst? Typ mörk skog med massa spindlar? uuääk..
Vart tror du att du befinner dig om tio år? I en stor villa tillsammans med min man o barn och är färdigutbildad psykolog :)
Hur stor är din säng? hur liten menar du?
Vad sover du i? Stor t-shirt typ
Hur många kuddar har du i sängen? 2-3
Var har du bott/bor? Borås all my life
Tycker du om kinamat? Yes :)

Tycker du om kaffe? Ja, men försöker undvika d..
Vad dricker du helst till frukost? Äter inte frukost
Kan du spela poker? nää
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Faktiskt inte :)
Vill du ha barn?  OM jag vill! Massa massa massa, om gud vill :)
Kan du några andra språk än svenska? Jepp, spanska, franska, italienska, engelska o lite av andra oxå :)
Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

Föredrar du havet eller en bassäng?
Det beror på.
Vad spenderar du helst pengar på?  Hmm.. skit? haha ne men skor, kläder och aa skit..
Är du cool? Klart jag äääär (H)
Kan du rulla med tungan? Ja
Vem är den roligaste människan du känner? Ouuff, känner många roliga :)
Vad har du för ringsignal?  Lil kim ft Tego calderon - Put your lighters up
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jaaa fan

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En penna
Kan du byta olja på bilen? Finns det olja i bilen? haha skoja, nee vet inte.
Vilken var den senaste boken du läste?  iiiih, minns inte.. läser ALDRIG
Har du haft sex under de senaste två månaderna? too much information.
Dansar du i bilen? haaa? Jag shakear så heeela bilen skakar ;)
När var du i kyrkan senast? oj, minns inte.
Hur många hål har du? Hål? i tänderna? eller va..

Har du någon piercing? Ja, i tungan. Och snart blir d en till på annat ställe :)
Har du någon tatuering? Noo
Gillar du någon just nu? Jaa..
Har du provat droger?  Never had & never will !
Röka eller snusa? Röka
Har du pojkvän? Yes
Vad är ditt mobil nummer? Pffft, dröm o glöm :)

Vad ska du göra ikväll? Promenera :)
Har du några syskon? En storebror :D

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0