Tisdag!

Heej bloggen!

Hur mår ni? Jag mår jättebra. E väldigt pigg o glad idag konstigt nog :P hehe..
Sitter på jobbet nu som vanligt :) Och d går jättebra faktiskt :)

Igår skulle jag o tjejerna gå på Zumba :D Men blev d av? näääj för att vi lägger oss typ 3 timmar innan vi ska gå upp (?) haha så fatta ni att vi va sååå döda..

Nee så jag stack t jobbet som vanligt :) Efter jobbet mötte jag upp Anna, Elin o Erika o tog en cigg o tjöta lite :) Sen kom Sara så jag o hon stack t snack o åt världens fetaste pizza... buhuuu ångest :( haha Sen kom alma o vi snacka om massa gamla minnen från gymnasietiden haha. D va tider d. Efter att snack stängde åkte vi t södra där jag blev hämtad av min man :)

När ja kom hem täntke jag lägga mej direkt men icke sa nicke.. Mitt i natten börja nathalie stääda o fixa.. ncncnc så typiskt mej. Jag säger bara en sak, Anna, Elin och jag måste fan vända tillbaka på dygnet vi e fan årets nattugglor haha :D

Nu ska jag jobba vidare litegrann sen e d rast :)

Puss o kram på er ! ♥


Ååååh ge mej sommar nuuuuuu!


Tell Me
Postat av: annaaaaaaaa

hahaha eller hur ! vi e sjuka :D <33

2010-03-17 @ 00:04:15
Postat av: erica

hehee jag känner igen de där med å va nattuggla... lägger mig runt 3-5 varje natt/morron...inte bra :)



Men förresten så fick jag jobbet på nelly! ska dit och provjobba snart :) så nu äntligen får man in lite pengar iaf =)



Hur ser de ut i veckan för dig då? planer innan du jobbar?

2010-03-20 @ 13:05:12
URL: http://nosecrets.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0