Tillbaka på jobbet :)

Hej Hunniiies :D

Allt bra? Jag är äntligen tbx på jobbet igen,, hostan e ftf kvar men ja mår mkt bättre!
Har varit hemma o tagit d lugnt senaste veckan för att bli frisk.. haft massa sällskap av mina underbara vänner :)

Min helg har bestått av olika rooliga saker :D

Fredag  - Softa sönder.. Mådde itne bra typ feber o skit..

Lördag - Stan, knalle, Fika me Samanta, glass i parken me Samanta Och sen även kaffe hemma hos Samanta.
Sen åkte jag o anna hem t mej vid 10 o runt 11(?) får vi den genialiska iden att köra på en utgång!
Kläder, smink och dricka fort som faaan haha. Det är Sååå Jag o anna o köra såna spontangrejjer :P
Alma sötnosen hämta oss o körde oss t stan strax efter 12. Mötte upp sina o några andra kompisar o gick t tonic. Dansade loss lite o umgicks me vänner :) Hela spontankvällen slutar med efterfest hemma hos mej me nåra kompisar :)

Söndag - Anna, Sina och jag vakna runt 12 o typ segar sönder. Sen kom Sylvia o jessica oxå. Det sluta me att vi sätter oss ute i min trädgård o äter frukost :) Mina grannar har typ bord, grill o sånt däär. Aaasmysigt!
satt där några timmar sen gick vi in t mej igen på kaffe o cigg ;)
Resten av kvällen softa vi sööönder. På kvällen kom Almiiish t mej :)



2 bilder från frukosten igår!

Tell Me
Postat av: Anonym

d guuur änte utän määj! änte rulig då!

2010-05-25 @ 00:55:41
Postat av: JAG

Sara; Haha du e fna mobbad älskling ;)

2010-05-25 @ 16:53:37
URL: http://natiiita.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0