Why cant i just let it go?

Fan vissa dagar e verkligen svåra.. Jag försöker och försöker men ändå finns du där! Varför? Kan nån förklara varför? Tror inte ens vi kan det:s Det e så himla svårt.. Jag menar, jag mår bättre. Du mår säkert också mycket bättre utan mig nu men Asså jag har så många frågor.. Obesvarade frågor, vilka jag aldrig kommer få Svar på.. Jag försöker inte tänka på dig, jag försöker att ignorera allt som har med dig och göra men vissa dagar som nu idag tillexempel, då man sitter hemma i lägenheten och typ kollar på tv och ser nåt som påminner, då kommer du upp i mitt huvud igen. Jag undrar hur du mår, hur du har det, om du behöver hjälp med nåt? Och massa annat. Jag vet att många tycker att jag e dum som ens tänker på dig, men jag kan inte sluta. 3 år av mitt liv e mycket. Du har haft och har och kommer alltid ha stör betydels för mig. Jag önska bara jag hade så lätt som du:(

Tell Me
Postat av: Heidi

Självklart är du inte dum när du tänker på honom! du kan ju inte hjälpa att du gör det.. och det skulle ju bara vara konstigt om du inte gjorde det, som sagt är ju 3 år ganska mycket. Men du får se det som en positiv erfarenhet och komma ihåg både bra och dåliga stunder ni hade tillsammans. det kommer under låång tid gå upp och ner för dej gumman, det vet du ju själv..men jag är säker på att du kommer känna dej mycket lyckligare inom en snar framtid. Tänk vilka möjligheter du har nu! du är fri och du kan göra vad du vill :D livet har ju bara börjat för oss :D en sista sak.. jag känner på mej att han inte har så lätt som du tror..vi tror alltid att killar inte blir lika ledsna som vi, men det blir dom..dom tränger undan det bättre bara :) och en sista sak till haha att tänk att 3 år är inte mycket under hela ditt liv och som sagt vi litar på att gud vet bäst, och jag är säker på att han är med dej extra mycket just nu när du har haft det svårt en tid :) Glöm inte att jag alltid finns här om du vill prata. Besos <3

2010-05-20 @ 23:41:07
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0