Bio tomorrow - Saw 3D

Heej sötnosar..

Åkte som sagt till göteborg i fredags o kom hem igår kväll :) Va där me tjejerna o även killarna kom förbi både freda o lörda och det va fett kuuul =) Haalloooweeen haha kort kmr upp så fort ja lägger över dom på datorn.. jävlar va min piska va omtyckt kan ja säga..

Idag har jag vara varit hemma sen på kvällen gick jag och sandra runt ramnaparken och sen stack jag o sola :) Efter solningen ringde mirsad o sa att jag skulle komma t poolhouse där han o några andra va så jag stack dit o va med dom tills dom stängde. Sen stack vi t busstorget och jag åkte t min mami :)

Imorgon ska jag plugga hela dan, sola me sandra och sen bio me tjejerna :D Vi ska kolla på saw 3D även fast typ alla? säger att den e dålig.. haha efter bion ska jag möta min sötnos och dra till mig :)

See ya later bitcheees ;)




Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0