Friends :)

Hej sötnosar.
Igår kväll hade jag verkligen bestämt mig för att va hemma o ta d lugnt.. Hade varken ork eller lust att gå ut men som vanligt övertala mirsad mej :P Han kom o hämta mej strax efter 12 inatt.. Skulle bara va en liten stund med han, erkan och sina.. VI kom hem runt 7 imorses haha. Riktig grabbkväll + mej då :P Är så glad att jag har vänner som alltid får mig på bra humör! :)
Idag vakna jag halv 4 av att Sandra ringde o väckte mej.. "upp med dig o fixa dig. va klar om en timma, vi kmr o hämtar dig!" Jag ba whaaat ? haha d va ba o fixa sig.. Dom kom o hämta mig för en stund sen o nu e vi hemma hos sina... Ingen aning va dom planerat. Men nåt lurt är det ;) Får la se va som händer.. Frågan e om man ska köra göteborg ikväll igen? haha jag e fan sjuk.. ncnc.
Nej nu ska jag va social mot gänget så ni får ha en underbar kväll snyggingar! ;)
Masssaaa kärlek till er ♥


HAHA gjorde en paus i bloggandet för Sandra o Daniel hade en överraskning t oss.. Två almenackor. En t Sina o en till mig. Dom har klistrat fast massa klistermärken och skrivit in massa saker och planer som vi planerat. Haha Och "viktiga datum" - Deras födelsedagar och namnsdagar o allt. Haha UNDERBARINGAAAR!!!! (L)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0