Heeeldag i göteborg =)

Heello fellah's

whats up? Själv sitter jag hemma o tar d luugnt. E fett trött ha sovit 6 timmar sammanlagt sen i måndags :S illa. Idag gick jag upp halv 8. Yepp, ni läste rätt. Åkte med mamma till göteborg för hon skulle till chilenska konsulatet =) And guess what? Jag ska bli chilensk medborgare igen :D Jag va ju det fram tills jag va 10 sen så bytte mina föräldrar det till svensk medborgare men nu ska jag ha båda ;) Chilena de corazon people!! ;)

Mami o jag gick tog massa flumbilder där borta på chilenska konsulatet haha sen gick vi runt i affärer o käka o sånt :) Skitnaaajs iaf :)

När jag kom fram till borås mötte jag upp Sandra o vi köpte våra biljetter till Stockholm :) Åker dit me gänget om en vecka.. Vi ska bo i lägenhet och ba njuuuta. Kmr bli nice :D Sen gick jag o sandra o sola lite seen hem :)

Nu ska jag prata klart me några vänner sen lägga mej. E helt dööd!

Sköt om er sålänge! Puss puss

Assåå ursäkta dom groteska bildena.. Va helt osminkad :P Bara mascara ;)


Tell Me
Postat av: Heidi

sv: okej låter nice :) jo det är bara fint me mej :D fina bilder btw <3

2010-11-18 @ 14:47:09
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Izabellah

ska du upp nästa helg ?

då ska jag oxå dit :D

kanske ses ;)

puss

2010-11-19 @ 07:15:15
URL: http://izabellak.blogspot.com/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0