Mina vänner är dom bästa!

Shuuu alla små snöflingor ;)

Gårdagen va verkligen skitbra .. Vaknade upp hos sylvia när hon stack t jobbet. Sen stack Anna hem och till slut va d bara Mirsad o jag kvar. Vi sov typ t 12 lr nåt? drack kaffe o ba softa. Sen åkte mirsad t jobbet och jag städade lite i sylvias lägenhet. Efter en stund kom min älskade papi o hämta mej o körde hem mig. Jag gick o la mej direeeeeekt men gick upp efter typ 10 min då jag o jessica bestämde oss för att sola lite:) Fanns dock inga maxi lediga som jag solar så d sluta med att vi åkte hem t Jessica :)

Vi lagade kyckling med klyftpotatis och bearnesås (stavning?) och det va hur gott somhelst! Ni som inte vet så suger jag på att laga mat och Jessica e inte mkt bättre asså haha så vi vart skitstolta när vi va klara ;)
Resten av kvällen satt vi ba o tjöta, rökte och drack kaffe.. Och hon sminka mig, fixa mitt hår och låna kläder t mej haha för jag såg ut som ett bombnedslag! Runt 9 stack jag från henne och mötte upp sandra :) Vi åkte till stan och mötte upp Erkan som körde oss upp till sina :)

Hos sina kolla vi på toy story 3 som var hur bra som helst!! HAHA, jag va heeelt inne i filmen och va typ hyper haha. Älskade den filmen iaf..

Yeye skulle bara va där en stund men d sluta me att vi åkte efter 4 inatt nån gång? Som tur va körde Daniel hem mej annars hade jag fått gååå :P haha..

Så det va min lördagkväll.. Är så glad att jag har dom vänner jag har. Ni gör mig alltid glad och vad som än händer vet jag att NI inte skulle svika mej ♥

Nu blir d pannkakor och mys hela kvällen!

Pusssss o kram sötnosar :)



Hiitta inga bilder på den här datorn så d fick bli en på mig o min lilla kusin i Chile! <3


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0