Stockholm Baby

Shuuu alla söta människor!¨
Just nu sitter jag i vår lägenhet här i stockholm.. Tog en powernap för en stund sen eftersom jag aldrig gick o la mig inatt och va helt döööööd. Nu när jag vaknar upp så vaknar jag upp i en tom lägenhet? Haha varken jag eller sina visste vart dom hade stuckit.. Men sötnosarna va bara på ica som tur va :)
Det har varit en sån överflummad dag asså.. Vi kmr fram runt halv 9, tar tunnelbanan och hamnar lite fel, hittar rätt tillslut och lämnar väskorna o allt hemma.. Sen drar vi ut på äventyr.. Vi ba hoppa på en buss som tog oss till karlaplan typ? och där kika vi lite i affärer o sånt och sen leta vi efter en pizzeria i över en timma! Jävlar asså, så svårt ska d väl inte va o hitta d? mjoooo.. Efter maten drog vi hem igen och och jag tog som sagt min powernap :)
Nu kom gänget hem så nu ska vi la snart börja förfesta :)
Soo long suckers !
Pusselipuss !

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0