Nattbloggning..

Hej alla sötnosar!

Long time no see haaa ;)  Haha sorry, har verkligen inte haft tid o uppdatera. Så är de när man han massa plugg o annat för sig :)

Idag har jag fanimej opererats IGEN. Hudtransplantation, yepp you name it. Katastrof men jag överlevde :) Tack vare min familj o vänner som stöttar mej i såna här sjuka lägen haha. Jag visste ifs inte ens om d själv att jag skulle opereras idag.. Det kom som en ren jävla chock! Jag va sååå nära på att smita från sjukhuset.. Ni skulle ha sett mig hur jag va asså.. protesterade till sista minuten! Haha...

Jag - NEJNEJNEJ!
Läkaren - Du vill inte?
Jag - NEEEEEEEEEJ
Läkaren - Men varför?
Jag - Jag är rädd!
Läkaren - Rädd för vad?
Jag - ALLT!
Läkaren - Nathalie, d finns ingen annan utväg.. Det går fort..
Jag - NEEEJ åååhåå :(:(
Läkaren - Happ, nu kör vi!
Jag -  NEJ STOPP!! Får jag gå på toa först? (A)
Läkaren - Hmm, asså d här går fort..
Jag - Men asså jag är FETT kissenödig HALLÅ?
Läkaren - okej då...

Jag springer ut t toan och vääärsta planerar hur jag ska smita.. Sina satt i väntrummet med min väska så allt va klart! Trodde jag.. FAN min jacka va kvar där inne :( (óch inte bara jackan, bry om jackan lixom? utan oxå mobil, kort osv) så jag fick helt enkelt gå tillbaka...

Läkaren - Heeeej nathalie, vi trodde att du hade smitit hem!
Jag - Jaadu, jag va VÄLDIGT nära ska ni veta!

hahaha så flummigt asså.. Ne men allt gick bra., Ganska smärtfritt men sen började svida o skit :( Usch NÄR SKA JAG BLI HELT FRISK?!?!


Anyway, fyfan vilket fluminlägg.. Nu sitter jag här o väntar på att min sötnos ska sluta jobba.. Han slutar närsomhelst :) Sen kan jag äntligen gå o lägga mej och somna till hans röst ♥ hihi

Sov gott allihopa! Lovar att skriva igen så fort jag kan!

PUSS PUSS PUSS PUSS


Tell Me
Postat av: Heidi

åh mamma mia operera dom dig ändå?? hoppas du mår bra! messar dig snart <3<3

2010-09-24 @ 09:26:44
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0