Mååndag 11e April

Heej sunshines!

Yeeepp, jag e uppe.. Har redan ätit frukost o hela köret.. Trodde jag jobbade idag men iiickee :P Det va visst ijmon haha.. Noll koll..

Sååå, ser ni vilket underbart väder?!?!? 16 grader igår och idag skulle det bli upp till 20 grader!!! :D:D Looove it.
Igår åkte jag till stan me Zumra och älsklingsamina.. Vi käka, satt i parken, lekte me amina osv.. Så härligt. Vi träffde på elin och dom oxå och hängde me dom lite :D Seen på kvällen åkte jag till sara o va me henne några timmar för lite girltalk ;) Efter det träffade jag Dirty Mike haha. Ba chiiiillaaa ;)


Såå nu ska jag fixa mej o sånt o sen blir det stan :) Sol sol sol ♥

Btw, Grattiiiiss söta Elin på din dag idag!! På lördag firar vii sönder dej :D

Jalla hörs sen sötooosaaaar. Puuuuuusssss (K)



Lyssna o njuuut Feellaaah's ;)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0