020211

Heej bloggiiissh!

Assåå ni anar inte huuur mkt jag vill skriva 2010 jämt.. Fattar verkligen inte att det är 2011..

Anyway, hoppas ni mår bra.. Jag e hemma o tar d lugnt.. Tänkte dricka lite te nu för jag e ftf lika död.. Fast jag e inte lika snuvig idag :D:D Och det beror på den där chilenska mentholcremen jag tog inatt.. Bäääästa!

Efter det börjar jag fixa mej lite.. Ska möta alma på svedje och dra t stan o möta upp min Anni! :D

Bloggar innan jag drar ner sen.. Ha det bäst så länge! :) Besiiiiitooooossss ♥

Suddiiiigg o fin bild :P CHILE LINDO! ♥


Tell Me
Postat av: Alma

hahahah aaa & vi blev så dissaaadeee!! hahaha, ja dör av flabb så fort ja tänker på det:P hahahahhaah

2011-02-03 @ 13:28:21

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0