Bästa sättet att vakna på?

Hej, godmorgon bloggeeen!

Kom hem från läkaren för en stund sen.. ska snart lägga mej o vila en stuund sen fixa mej o dra t staaden.

Tänkte bara visa hur min o min normala kompis smskonversation kan se ut en helt vanligt/normal morgon kl 07.00..

Alma - Picki
Jag - sug f**** va trött ja
(notera att jag skriver i sömnen ftf, märker ni säkert på "va trött ja")
Alma - Hahahahahaha va gör du uppe?
Jag - Läkartid oh soooova mina ögon svider fuck me
(fortfarande i sömnen men lite halft vaken.. )
Alma - Ahahahahhaha jag dör av flabb. Det går bra för dej kililililili
Jag - käft gå jobba du
(Nu vakna nathalie till liv.. Det märks på hennes underbara morgonhumör :P)
Alma - Hahahaha ja ska nu. Men assåå ja måste ba hahahahhaha
Jag - Ta qifsa nonen
Alma - Hahaha picka ti materna
Jag - kurac
Alma - i din mun


Jaaa, jag fick mej iaf ett jävligt gott skratt imorses kan jag lova.. Omg kan inte fatta att jag nyss skrev ut vårt snack? HAha okej, döm oss inte... Vi e ba lite speciella ;)

Nu; Vila, sex fixa mej - stan me bästo (L) MWAAAAH

Almiiish N' meeeee ♥



Tell Me
Postat av: Heidi

2011-02-10 @ 09:20:46
URL: http://hejdi
Postat av: Heidi

hahah ni är sjuka. fattar inte hur alma orkar sånt på morgonen :P



sv: okej ja men om det finns plats i våran bil så ska du ju såklart åka med oss :D då är det inte så säkert att sabina följer med eller? :P

2011-02-10 @ 09:21:46
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: ALma

Ja är fan bääääst, ja maxar er alla ;)

2011-02-10 @ 14:03:31
Postat av: JAG

Hahaha ja svär du e skööön almaa

2011-02-11 @ 11:36:48
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Alma

Pasaaa zoooten !

2011-02-11 @ 13:57:59

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0