Lite update

Shooosan i trosan.. (tröött)

Kom preciiiis hem.. Har fan inte hunnit uppdatera ett piss varken igår eller idag :P
Igår mötte jag bästoo i stan.. Vi lunchade sen kolla vi i affärer och shoppa liteeee :) Efter det mötte jag Bella.. Vi köpte hårfärg och sånt o åkte hem t henne :) Vi avfärga hennes hår och sen la vi in en jääättefin ljus färg :D Sen kolla vi på film me mahmood o hans kompis oxå =)

Kom hem ganska sent inatt och idag va d ba att dra mej uuuupp ur sängen o börja jobba kl 7 =) Men det bästa va att jag fick sluta tidigare :D Så jag sprang hem, åt o soooov i typ 6 timmar? Sen åkte jag direkt till jessica.  Vi laga skitgod mat (som ni såg i förra inlägget) med Sanna o Alma :) Sen blev det kladdkaka t efterrätt oxå, muuummaa. Sen satt vi 4 o ba tjöööta om allt o inget. Hade skiiittrevligt som vanligt. Taack för ikväll tjejer ♥

Sen stack vi alla o hämta Almas syster o jessica köpte cigg.. sen.. aa seeen va vi igång. Vet inte huuuuur många varv vi åkte i stan och flumma sönder i bilen. Kan säga att jag va lagom svettig nu när jag kom hem plus att jag inte har någon röst kvar. Alma + mej + vårt flumhumör = MAAAAAAAXA. Hahaha snacka om att när folk såg oss så måååste dom trott vi gick på nåt :P

Nu ska jag fan sooova o ladda upp inför imon ;)

Sov sött, vakna blöööött. MWAAHHHH (K)


Bland annat dom hääär tvåå flippa vi tiiill :D:D


Tell Me
Postat av: Alma

HAHAHAHAHAH JA DÖÖÖÖÖR AV FLABB!! alwaaaysss hahaha, du hitta låten ser ja bra näthliiii ! :P

2011-02-12 @ 11:13:21
Postat av: JAG

Hahahahhaha jag meeeed!! jaa fan nathiiii fixar alllt ;)

2011-02-14 @ 00:06:00
URL: http://natiiita.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0