Män är födda mellan kvinnans ben och spenderar resten av sitt liv på att försöka komma in där igen.. Ska vi kalla det hemlängtan?

Moahahaha..

Hej!

Sitter o pratar med zum i telefon :) Vi har precis kollat på big brother tsm (tsm via mobilen) hahaha, vi messa och kommentera massa saker via sms:en. Vi e la klockrena ;)
Big brother e fan braaa, igår när vi såg d vi ba omg, vilka dåååååliga deltagare.. Antingen 35 + eller årets töntar haha men idag fyfan va jag garva.. Enda dåliga e ju fan att hon/han transan e chilenare! Skäääm ut oss chilenare, hahah nää vi ska inte va så taskiga, men ändå :P

Neej, nu ska jag prata klart med denna sötnos sen lägga mej för min älsklingsserie börjar snaaaart :D Imorrooon ska jag va me sylvia

Puss o kraaaaaam ♥♥♥


And, remembeeeer :






Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0