Söndag

Hej allihopa :)

Hoppas er helg har varit niiice. Va ju som sagt i gbg igår.. Asså jag har sagt d innan o säger d igen ; Jag ääälskar club vibes! Musiken e döödlig därinne.. Inte en enda dålig låt! Massa sköööna gamla klassiker med den nyaste musikeeen. Bara Rnb, dancehall och reggaeton, ayayay. Vi dansa nonstopp i flera timmar.. Sprang bara t baren två gånger o hämta vatten :P Haha jaa vatten, jag drack inte en droppe alkohol igår nämligen =) Utan det enda vi gjorde va dansa dansa dansa!

Lite senare på natten drog vi vidare t andra festen ; Balkanparty på Parken :D Vi stog i köööööö hur länge som helst :@ men till slut kom vi in.. Det va sååå mkt folk så tillslut gick vi ner o satte oss där nere o vila fötterna .. Tills d kom fett bra musik där så då kunde man ju fan inte sitta ner :P

Kom iaf hem vid 5 imorses och heeela kvällen va såå lyckad :D

Idag vakna jag runt 2 o med en konstig känsla :S hade en såån sjuk dröm inatt .. Fan :/ Önska jag visste va mina drömmar betyddeeee..

Nu ska jag ringa min babe så jag skriver lite mer senare :) Ha det bäst sålänge. Kiss Kiss (K)


Bland annat den hääär låten kom igåår, gammal men ftf lika skön.. Ni anar inte hur mkt håår man såg den stunden :P


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0