Vad i ......?

Haha seriöst, jag mobilbloggade igårkväll och inlägget kom upp imorses?! haha wtf :s Hoppas ingen av er trodde jag drog o festade kl 9 på morgonen haha..

Vi va iaf ute på xoy igår.. Det va sådär. Musiken söööööööööööög riktigt hårt och hade det inte vart pågrund av sällskapet så hade jag nog dött haha :P En av mina kompisar flippa sönder på dansgolvet o tvinga mej o dansa lika mkt som honom såå till slut hade jag väl kul :P

Haha nu sitter jag iaf på jobbet :) Klassen har slutat o nu sitter jag med min elev och har allmänt trevligt :D Han sitter o spelar på sin dator och jag sitter o nördar mej på min dator :P

Nu ska jag kolla om han vill hitta på nåt med mej istället, fast d kmr han nog inte vilja ändå :P

Btw, DET ÄR FREDAAAAAAG!! :D haha äntlien helg, äntligen får jag soooooova!

Jalla pusspuss




Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0