Weeiii

Heej :)

Jag va hos läkaren tidigt imorses o sen när jag kom hem så rooopade min säng på mej så jag la mej o vakna typ 2, lyckat. Skulle jobba imon men dom ringde idag o ställde in det?! Fan va störande! Men who cares, jag börjar mitt andra jobb i överimon ;)

Idag ska jag slappaaa och ikväll blir d kvällsfika me elin :) Hundra år sen sist! Sen blir d nog zumriish-tiiime =)

Vi hörs sen sötnosar. Mwaaaaaaah xx




Weeeii, gammaaaaal men lika skööööööön ändå ;)

Tell Me
Postat av: Heidi

vad är ditt andra jobb? har du fått nytt jobb? :D tack för senast förresten det var jätte mysigt, får vi göra om snart <3

2011-02-28 @ 23:57:57
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0