Monday morniing

haha heej, först o främst måste ja säga att d här inlägget skulle komma upp för typ 2 timmar sen men jag såg NU att det aldrig kom upp? mobbaaat.

Anyway, sitter hemma och har ätit frukost och fixat lite telefonärenden :P Och gissa vad? I överimon ska jag jobba på min älskade avdelning igen :D jag är öööööverlycklig hha. Ja, jag låter som en fjant men ni anar inte hur lätt det är o fastna vid vissa barn!

Sen hela sportlovet är jag bokad på avdelningen jämte dom :D åh! så då får jag se alla varje dag :D:D

Nu tänkte jag hoppa in i duschen o ta en låååång dusch.. Och sen hoppa in i min älskade mjukisdress :D

See ya later ;) Mwaaaaaahhh ♥♥♥


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0