Long time no seeee

Hej bloggen!

Hoppas allt e bra. Min bloggtorka verkar aldrig ta slut haha.. Hinner inte blogga nåt nuförtiden. Och när jag väl har tid, så pallar jag inte. Mitt liv rullar iaf på bättre än nånsin. Detta är tack vare min familj, älskade vänner och finaste pojkvän!

Helgen har vart perfa som vanligt =) Fredaag va jag me tjejernaaa och igår kom älskling och sov här tills idag. När han åkte hem idag kom tjejerna till mej och vi kolla film o ba chilla =)

Nu ska jag sova för imon bitti kommer min baby hiiit och på kvällen är det Nati&Anni-sleepover som gäller :D Ansiktsmask och filmeer :D Life is sooo gooood!

Take care allihopa (K) Mwaaaahh ♥

På liseberg förra veckan. Mina älskliiiingaaaar! :D


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0