Oh la laaaaaaaa

Sheena blooogg!

Allt bra eller? Själv sitter man hemma o kvävs snart.. Det e ju sååå varmt o kvavt?! men men jag klagar INTE. Sommar sommar sommar ♥

Annars då? Helgen har för min del bestått av jobb jobb jobb. Fredagkvällen satt vi hos sara me tjejerna o rökte vattenpipa o drack lite gott osv. Sen sov jag några timmar o jobba 6-18 på lördan. Lördagkvällen blev lugn för min del oxå för sen vare jobb 6-18 igeeeen ;) Efter jobbet kom alma o hämta mej, vi stack o köpte sallad o satte oss på min sooooliga balkong o åt o tjöta. Sen åkte vi hem t zum o va me henne o sara på balkongen o lyssna på musik o chilla.. Häärligt :)

Igår kom min älskling och alan hiiit. Vi åt på spice n rice och hängde i parken. Sen mötte vi upp elin carro o dom o va me dom =) Sen när killarna åkte hem på kvällen åkte jag upp till kyppe där vi skulle grilla o bada me tjejerna.. Jag bada dock inteeeeeeee, men elin o dom gjorde d.. och d såg fett härligt ut :D

Idag ska jag strax t lägenheten och fixa o grejja lite.. sen in t stan och möta babe för att se balen =) Och ikväll ska jag sova tidigt för jag ska upp tidiiigt imon, ska nämligen dra från borås på lite äventyyyr med tjejerna :D

PUUUUSSSSS på er sålänge, taaake care sweeties! :-*

För någon vecka sen.. Mina två finaste hjärtan! :)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0