Freeeedaaag People :D

Hej sötnosar!

Nej nu ska jag fan sätta igång o blogga meer o oftare som innan.. Har blivit så kass på det på sista tiden :P

Annars dåå?, me mej e allt fint :) Pusselbitarna ha faliit på plats som man brukar säga :) Och idag är det FREDAG, heelg :D:D:D Fast jag börjar jobba om 3 timmar.. 16-23 :/ Men efter det åker jag ner till stan o möter Elin, Sara, heidi, Sabina o alla andra för att fira min Twiniiiiiiiie som fyller år ikväll efter 12 ;)

Och imon blir det göteborg med tjejernaaa :D Party party Partyyy.. Och söndag SKA jag träffa min Peerc som jag saknat sönder! Söndag it is babe!

Neej nu ska jag hoppa in i duschen o sätta igång o fixa meeej :) Vi hörs sen eller nåt. Taake care (K)

Jag o min Twiniiieee ♥


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0