Torsdag mina damer och herrar!

Hello sunshines!

Asså, en sak bara.. Va händer med vädret?? Vaknade runt 5 imorses och då va det grått, mörkt och det regnade söööööönder! Men nuu, soligt? lite moln bara.. Wierd.

Igår åkte jag ner t stan o fixa ärenden o sånt.. Sen gick jag hem t elin o va där med anna elin o carro.. Sen stack vi t Orion och mötte Mirsad och vi lunchade/fikade. Efter en stund stack Tjejerna och jag stannade ett tag med mirsad.. Längesen vi träffades så vi hade en del och prata om =)

Efter det gick jag in t stan och mötte upp tjejerna igen och drog till centralen. Där mötte vi min älskling :) Sen stack Elin carro komal och jag först till norrby, sen hässle.. Haha. Sen åkte jag o älskling upp t zumra o hälsa på lite o lekte med världens sötaste flicka amina :D

Senare på kvällen följde jag älsklingen till centralen och han åkte hem. Fan, saknar honom så fort jag får min sista puss innan han går på bussen! :( Men men vi ses till helgen igen o då ska han soova här :D :D ♥

Nee, nu ska jag sminka mej lite. Börjar jobbet klockan 14! Hörs ikväll sötnosar.

Besooooooooos (K)

Mwaaaaaah habibiiii :)


Tell Me
Postat av: H

sv: okej va roligt!:D jaa vi får absolut ses snart :) annars va händer i helgen ? puss <3

2011-05-19 @ 21:22:55
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: H igen

haha ja hade ju precis läst att komal skulle sova hos dej, trög jag är. va ska ni hitta på för mysigt då? :)så söta ni är tillsammans förresten :) <3

2011-05-19 @ 21:24:07
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0