Torsdag

Hej bloggiish ;)

Hoppas allt e fint med er. Med mej e d bara braa.. Sitter hemma och ska strax ut o promenera lite sen sova. Ska upp 4 imon för att joobbaaa - 12 timmarspass som väntar på meeej ! :D

Efter jobbet ska jag nog träffa min twinie o tjejerna lr nåt :) Blir nog lugn kväll..

Nee, annars då? Jo ni ser väl att det hänt en del i mitt liv på sistone .. Både bra o dåliga saker :P
En del av livet, right? Jag är iaf glad o lycklig över att ha min familj och mina tjejer :) Och som ni fattat så har jag även en söt liten pojkvän nu oxå :D Sååå just nu e allt bra ;)

Nej, nu vill alan att jag ska va social i telefonen så vi hörs sötnosar :)

Puss och kraaaaaaam ♥


Tell Me
Postat av: Heidi

söt liten pojkvän haha den va bra :P

2011-05-13 @ 10:08:19
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: komal

naaaw min söta pensionära flickvän <3

2011-05-13 @ 23:21:06
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 20:11:18
URL: http://smsalåna.nu

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0