Corazon partido . . (U) . .

Den låten spelas i repeat här hos mig just nu..
 Orkar inte med nåt just nu.. O fråga mej inte varför..
Jag är alltför förvirrad just nu.. vet inte vad jag ska göra och inte göra.
Varför ska jag alltid hamna i detta? Kommer det aldrig sluta eller?
Oufff, får tacka för alla mina vänner som finns för mig iaf..
Mami och papi också..
Utan dom hade jag nog inte klarat mig..
 Uscha.. Vet inte ens varför jag skriver om detta :S
Jag PALLAR inte! ååh..

Känner mig sårad! Men jag kanske inte borde?
Vet inte, Vet INGENTING längre. Allt känns skit.
Vet inte vart jag har dig.. Vet inte vem jag kan lita på..
Vet ingenting som sagt..

Nu börjar en annan låt..
Divino - Pobre corazon
Den låten dödar mej inombords..
Vaaaaarför? ååh..


Estoy vagando por las calles no se donde ir
Desorientada confundida, no se que hacer
Pues lo unico que hago es pensar en ti
Y este corazòn a gritos va llamandote
En
mi mente esta claro que ya hoy te vas
Es mi corazon que no lo quiere aceptar
Pues le hace falta tu cariño y tu calor
Dime como aliviar el dolor
No te imaginas como esto afecta mi corazon
Como aliviar con esta separacion
Aun recuerdo esa primera vez
Los dos envueltos y tu tocandome
Y ahora me encuentro aqui sola y vacia
Agonizando y no aguanto este frio
Dios mio ayudame que esto me mata
Dime porque esto me pasa..


Ya estoy cansada.. Ya no quiero llorar mas..
Dios, porfavor ayudame.. Solo en ti confio..
Ayudame :'(

Un Lapiz sin punta no puede escribir como yo no puedo vivir sin tu amor..


 

Tell Me
Postat av: Anna

GUUUUUUUMMMMAN ?? :O <3

2009-08-31 @ 19:37:22
URL: http://exclusiive.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0