Mi amor, voy tras de, tu corazoooooon :D

Den låten e sååå skön :D Zion y lennox ;) Den kom i lördags oxå woho!

Iaf, Gissa va som hände idag?! Jag slutade jobbet som vanligt.. Så ja gick t busshållsplatsen.. Kom dit typ 19.43 lr nåt,,, Bussen ska komma 19.49. Iaf.. Tiden gick o gick o bussjäveln kom inte.. den brukar va seg så ja väntade vidare.. Men gissa vaaaaaaaad.. DEN KOM ALDRIG! Så där satt jag som en IDIOT en TIMMA.. Typ t kvart i 9! :@ Fatta att ja va sur eller?! Ville inte ringa pappa för han mådde inte bra.. Visste att han lätt skulle hämta mej men ville inte fråga honom :/ Ville inte heller lägga ut över 200 spänn på taxijävel heller :O ååh.. Men till slut hade jag inget annat val än ringa honom.. o han kom direkt såklart :D Kan ALLTID räkna med min pappa, Han e den ENDA som ställer upp dag o natt.
Älskar deeej Papitoo! ♥

Sen körde han mig t Göta där jag mötte S, SÅ SÖÖÖÖÖT va min lilla sötnooos. Hon ha ju vart i Rhodos i två veckor.. Så hon gav mej lite presenter.. En skitfiin solfjäder och två spritflaskor! :D Taack raring, bäst e du<33
Sen gick vi runt lite o träffa lite folk sen gick vi ner t stan.. Där vi oxå träffa lite folk :) Sen satte vi oss o tjöta lite om allt o inget.. Alltid lika mysigt! :)

Imorgon ska ja upp tidigt o duscha o sånt sen hem t min baby :) Vi ska äta lite gott o bara mysa :) Efter d ska ja jobba o efter d ska ja träffa Min habibtii Sara som kmr hem imon :D:D

Hmm från ett ämne t ett annat..Funderar på att färga håret.. Fast vet inte vilken färg? Ge mej tips :D

Nu ska ja hämta lite te sen Nana.. lr aa försöka :P

Ha en fin kväll/Natt People ! :)

Puss o kraaaaaam, Mwaaaah ♥



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0