Torsdag.. = HELG :D

Heej godingar!

Ser ni vilket underbart väder? :D
Vi har ju alltid fika o sånt på torsdagar på jobbet.. Så vi satt ute o prata o fikade.. Solen värmde såå mkt ! Mysigt hihi :)

Torsdag som sagt.. o om ca 2 timmar så e d HEEELG :D Gött :)
Ikväll ska ja fika me älskling :) Får passa på lite.. eftersom vi inte kommer träffas i helgen :/
Imorgon blire fika me tjejerna :) Och på lördag ska ja va med Sara , HOPPAS JAG! Om inte hennes flyg blir inställt igen :/ Hoppas inte d ..

Igår jobbade jag bara.. Efter jobbet åkte ja in t stan o mötte Alfred. Vi stack o åt lite Sen körde han hem mig.. Där mötte ja sylvia.. O sen runt 12 inatt kom även Erkan hem t mej :) Vi gjorde inte så mkt.. Jag o Sylvia låg i min säng o lekte med den haha Medans Erkan satt vid min dator o lyssna¨på musik :) haha.. Sen stack dom hem runt 2 o då gick ja o la mej :)
Mysig kväll med er brooorsooor ;)

Faan va tråkig min blogg e nu utan bilder?! Men guess what :D Fick sms från The phone house idag :) Min mobil e klar :D den ha ju vart på lagning fett länge nu:/ så framåtöver blir d mer bilder:D hihi

Pusselipusss ♥


True love never ends .. <3

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0