Kärlek?





Aaah som sagt finns kärlek?? E dt värt o försöka? All början har ett slut ju! Hmm.. Sitter o disskuterar detta med min majmun Erkan .. hmm allvarligt.. Som han sa.. man blir kär, älskar varandra sen tröttnar man? jaa ibland, o jaa visst äääääääälskar man den nykära känslan o allt.. men sen då? fuckar sig t slut :/ uusch.. vet inte när jag blev pessimist asså..

Jag menar, jag har inte ens lust o lägga ner tid på kärleken mer.. Jag har varit med om mkt o jag känner att jag verkligen inte pallar.. Sista gången jag hade pojkvän var ett halvår sen.. sen dess har jag inte haft nåt mer.. o jaa nu kanske ni tänker typ "Ett halvår e inte mkt" men asså jag lovar..  jag känner inte för det..
Sen om man tilloch med FÖRLOVAR sig o sen fuckar sig allt ändå.. då inser man fan att d inte e värt o lägga ner mer tid på det asså..man blir bara sårad lr nåt till slut ändå..
Frågar mej igen :  När blev ja så pessimistisk?! haha usch skyller på att jag är trött o jääävligt förskyld.. eller nåt.



Men asså nej.. jag kan inte släppa det! och det stör mej.. Varför blir saker så som det blir? Va händer det så som det händer? Varför möter man dom människorna som man möter och varför får man dom känslorna som man får??
Det är väl en mening med allt? eller? Fan, jag vet inte.. Ibland så kan jag ligga i timmar o tänka på detta.. Men får inget svar! Och är d så som d sägs, att med tid får man svar?? Hur lång tid ska man vänta?! :/ Nee nu yrar jag nog allt för mkt.. ont i huvudet har man oxå..

Ibland saknar jag dom där stunderna då vi bara kunde sitta o prata om just dessa obesvarade frågor i timmar o timmar.. Då vi kunde filosofera i timmar och ba prata om allt :S Känns konstigt o säga och tycka detta.. och framförallt SKRIVA detta.. Men ibland så är det så bara.. Men det var väl meningen att det skulle sluta såhär mellan oss och att våra låååååånga samtal skulle ta slut.. Eller?



Nä, time to sleep, right? .. Eller? Fan nu är jag såååå confused så att jag inte ens vet om det är MENINGEN att jag ska gå o lägga mej nu typ.. hmm VAD? jag har aldritg sagt att jag är nomal! HAHA.. Nee Sov gott people! :)

Ajusste!

Dessa älsklingar blir mina om nån vecka :D

 


Fina va :D hihi

Nää, godnatt nu, på riktigt.

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0