30 september Tvåtusennio

Heej alla söta!

Allt bra? Med mig e d helt okej. Lite ont i magen bara men annars e allt lugnt =)

Igår efter jobbet kom älsklingen o hämta mig o körde mig t Sara o Alma. Han köpte även Massa massa maaassa choklad t mig. haha sötnoos. Anyway, Sara, Alma och Jag åkte t Burger king. Där träffade vi bl.a Anna elin & Ida =) Hehe.. Vi åt lite sen, tjöta o hade trevligt som vanligt. Sen körde Alma hem mig o resten av kvällen satt jag vid datorn. Jag satt o lyssnade på såååååååååna dödliga låtar. Aaaasgamla låtar som verkligen träffade mig i hjärtat. Asså shit har aldrig fått sån känsla befooore. Kan säga att massa skratt och tårar kom iaf.. Hela natten typ.

Idag va ja med johanna :) ♥ Vi möttes i stan o hon hängde med mig lite överallt:P Hade en del o göra o så.. Alltid lika kul me dej hun :) Nu får vi inte låta d gå så lång tid igen! :P
Efter d kom älskling o plocka upp mej, köpte en sallad och körde mig t jobbet. Salladen va inte alls god.. Helt torr o sånt.. Min man gör bättre sallader.. dom äger! :D

Ikväll vet jag itne va som händer. Antingen drar jag t sara för en liten makeover lr så gör ja nåt annat =) We'll seee =)

Nu ska ja jobba vidare en min till sen har jag rast o då e d Cigg och ringa sara som gäller ;)

Puss och kram på er !




                                                 ♥

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0