Buenas noches..

Tro det eller ej, men säger faktiskt godnatt redan nu! Ska krypa ner i sängen och kolla på film och hoppas på att jag somnar direkt. Måste upp kl 7 imorgon :( Ska till läkaren tidigt.. blö.. Sen på eftermiddagen ska jag förmodligen fika med erica :) hundra år sen sist asså! Hoppas verkligen på fint väder imon så att jag kan ha min nya kjol som mami köpte till mej igår :) En hög jeanskjol :) Kan ta kort på den imorn ifall jag har den på mej så att säga ;)

Så sköt om er sötnosar.

Besitooos ♥

 Mwaaaah

Tell Me
Postat av: Heidi

Hoppas det går bra hos läkaren just nu gumman. kjolen låter very nice :D besos <3

2010-08-20 @ 07:55:59
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0