Va händer?

Shululuu bloggen =)

Asså, d va soligt nyss och nu? Regnar SÖNDER! Borås, sverige.. aa u get it.

Jag kom precis hem iaf, Va på sjukhuset innan där dom kollade min vakuumpump som jag fick igår. Allt var i sin ordning, tycker bara det är så jobbigt o ha den! :(

Annars då? Jag börjar plugga snart! wiiee :D Men när jag nyss satt o läste min kompis erica's blogg, kom jag på att jag behöver en ny dator! Kommer typ sitta ihop med datorn nu när jag börjar plugga!!
Så det måste jag ta tag i så fort som möjligt!

Nee, Nu ska jag äta soppa!

Kramkramkram!

                                                               Jaag va för nån dag sen :)

Tell Me
Postat av: Heidi

men lilla gumman har du fått vakuumpump?? kopplat vart då nånstans? ja visste bara att vakuumpump har man till killar när dom är impotenta :P så vad menas när du har vakumpump?? stackars dig alltså :(

2010-08-18 @ 18:58:51
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0