Obegripligt

Sitter o pratar med Fadi - min ängel.. Vi har snackat en stund och han har återigen fått mig på bättre tankar! (tack fadi, du är bäst ♥)

Men nu sitter vi o snackar om att han va på demonstration idag.. Mot mördandet mot kristna i Irak. Dom sprängde ne syriansk kyrka i irak o dödade typ 55 pers.. barn och äldre kvinnor och män.. Så, många samlades i stockholm idag för att demostrera och visa sitt stöd.. Varav en va Fadi.. 4000 pers kom på demonstrationen.

Jag förstår mig inte på al-qaida. Blir så jävla lessen när jag läser om sånt här och NEJ det är inte bara för att jag själv är kristen men seriöst? Varför gör dom detta? Jo för dom vill "få bort alla andra religioner" WTF? Blir så lack att oskyldiga människor bara dör sådär.. Det e så hemskt. Vart är världen på väg? Det finns bara en gud och jag lovar, gud ser ALLT! Må dom jävlarna brinna i helvetet asså..Jag vill inte önska nån något dåligt men ÅH!

Det värsta e att detta sker inte bara där.. Det sker på många ställen. När ska detta ta slut? Kommer det nånsin ta slut? Och juste, en sak till.. Ingen tidning vill ju skriva om den här demonstrationen idag heller. Varken aftonbladet eller expressen till exempel. Wtf?? Va händer?? Den enda som skrev detta va DN och dom skrev inte särskilt mkt om det heller.. Asså jag frågar mig själv, varför? VARFÖR?!

Nä nu ska jag nog ta o lägga mej istället för att sitta o skriva massa här, för jag ska upp tidigt imon..
Ta hand om er allihopa OCH ta oxå hand om varandra! 

http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=234191


Där har ni länken till artikeln i Dn!

Och alla ni som kanske håller med, gå in HÄR och skriv på om ni känner för det!


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0