Stress är nog min bästa vän..





Hej bloggen!

Idag har jag haft årets stressigaste dag! ååh vad skulle jag gör utan min papi och mina kära vänner i såna här situationer?

Jag vaknade försent, stressade som fan inför min intervju men som tur va kom Mirsad och hämta mej och körde mig t intervjuen så jag hann i tid! Det gick jättebra och snart ska jag både plugga och arbeta samtidigt :) Efter intervjuen kom han och hämta mig direkt, körde mig t centralen där jag hämtade ut mitt paket som kom mer bussgods.. Ett par böcker som jag behöver till min utbildning :) Efter det stack vi o käka sen körde han mig till ellos.. Hade bestämt med min chef.. Eller aa han e ju inte min chef längre :S iaf att jag skulle fika med dom idag.. Dom hade köpt tårta o sånt.. så gulligt :D:D Satt där o fika och tjöta lite med dom.. Mirsad va inne i butiken under tiden så jag gick dit sen och jag köpte faktiskt en matta :D Mirsad körde hem mig så jag fick lämna mattan sen körde han mig till stan igeeen..

I stan mötte jag Elin och vi åkte till knalle. Och dääär började min stress på riktigt. Skulle köpa hotpants, strumpbyxor, hårfärg, sprit och sen köpte jag öven SKOR vilket jag INTE behöver men aa u know, jag och skor asså.. ME LOVE! Så vi sprang fram o tillbaka i varje affär tills jag hittade allt jag behövde.. Trodde jag. Mirsad ringde mig runt 8 och fråga om jag köpt allt jag behövde.. JAAA säger jag och då påmminer han mig om mina handskar! Fuck, hade glömt o köpa d så imorn får jag dra t stan o kolla efter det :)

Åkte hem med min papi sen från knalle för påsarna får systembolaget vägde söönder, plus alla mina andra påsar sååå han fick ta dom :P Va me mamma lite sen körde pappa mej hem.. Och nu sitter jag här och har precis betalat räkningar.. ÅNGEST när jag märkte att jag betalade räkningar för 13000.. :( Måste sluta avbetala allt!

Yeye nu borde jag egentligen sitta och packa allt inför imorn.. har inte ens börjat! Så ska nog gå och lägga mej snart och packa allt imorn, färga håret, ner t stan och köpa handskar och fixa lite andra smågrejjer.. Sen åker Tjejerna och jag till göteborg och är där hela helgen.. Ska bli riktigt kul!!

Aja, ni som orkar läsa mitt stressiga och hysteriska inlägg är GRYMMA!

Godnatt sötnosar. MWAAAAH !


Åååh hittade den här gamla bilden på mej när jag provade en dräkt från egypten :D Kolla va luuugn jag verkar vaaa haha skenet bedrar!


Tell Me
Postat av: annnaaaa

du är vackrast älskling!<3

ses snart :D:D

2010-10-29 @ 10:25:55

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0