250910

Hola todos!

Hur mår ni? Med mig e d fiiint, lite förkyld bara men inget o klaga över ;)

Igårkväll va tjejerna och jag på viskan och drack lite cider :) MYS! Satt där hela kvällen sen åkte Elin och jag hem t mig inatt.. Kolla på film och sen däcka vi :P
På morgonen gick vi ner o köpte mat, kom hem o åt och bara softa. När Elin åkte hem började jag städa för fullt!
Har rensat hela garderoben, hade massa massa tvätt som ligger i tvättmaskinen. Har diskat o städat och håller ftf på! Just nu har jag rök/data - paus haha.

Men nu är min paus slut så måste sätta igång igen.. Och skynda mej! Måste duscha och fixa mig sen oxå för Ikväll blir det partyy med tjejerna i Götebooorg!

Hörs senare sötnosar :)

Besitooooooooos



Ikväll köööööööör viiii ladies! ;)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0