Haha fan, jag föll..

Även jag föll för den här listan nu.. Har typ funderat på det i tre månader men har lyckats dra mej undan från det :P Tyckte det va såå himla störande när alla körde detta innan men nu känns det som att inga gör dem längre.. Så då kan jag göra det ist :D haha enjoooooooooy people =)


01 - Presentera mig själv
02 - Mina föräldrar
03 - Mina syskon
04 - Min första kärlek
05 - Mina vänner
06 - En person jag saknar
07 - Min kärlek
08 - Mina rädslor
09 - Det här upprör mig
10 - Det här får mig att må bättre
11 - Det här får mig att gråta
12 - Min förebild
13 - Ett minne
14 - Min favoritresa
15 - Min favoritfödelsedag
16 - Ett ögonblick
17 - 10 saker du inte vet om mig
18 - Det här hade jag på mig idag
19 - I min handväska
20 - Mina ambitioner
21 - Mitt arbete
22 - Ett pinsamt ögonblick
23 - Något jag önskar att jag gjorde mer
24 - Det här saknar jag
25 - Min favoritplats
26 - Ett sista ögonblick

Vi kickar igång detta idaaag! ;) Numbeeeer 1 kmr upp sen =)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0