Imorgon

Är det alla hjärtans dag! Herregud asså.. Första alla<3ans-dag jag inteeee e me nån! Har ju fan vart i förhållande dem senaste 6 åren typ :S o har alltid haft någon o fira den här dagen me.. Men imorgon så icke :/ Känns la sådär.. Både bra o dåligt.  Nu borde jag egentligen säga "Nej fan, alla hjärtans dag e överskattat" men neej, jag tänker inte säga det bara för att jag e singel :P Det e faktiskt en fin dag.. Även fast jag tkr att många överdriver.. För man ska visa sin kärlek för sin älskade vaaaarje dag o natt och inte bara den 14e februari :) Men men, alla ni som ska fira detta imorgon; Ha en underbar dag! och njuut. För såna ögonblick kan man inte spola tillbaka till!




Nu ska jag iaf gå o lägga mej.
Ska upp kl 6 imon bitti och jobbaaaa !
Så sweet dreams.
Godnatt sötnosar (K)

Tell Me
Postat av: Sannnna

Happy valetiiiiiiiines day ( ngra min efter ) mwaah ! :*

2011-02-15 @ 00:02:34
Postat av: JAG

Naaw va du e sööt :) Tack! o hoppas du oxå hade en fin dag :) <3

2011-02-15 @ 16:42:12
URL: http://natiiita.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0