Nattiiinatttiiii

Hej bloggish.

Hur mår ni? vakna fortfarande? höhö.. Jag kom hem för ett tag sen.. Lr aa nu när ja kollar på klockan så kom jag ändå hem för över en timma sen? Haha, prata i tel från o med att jag gick från zumra ända hem o la på nyss.. Snacka i tvååå timmar me S. Att tiden kan gå såå fort ibland asså..

Va iaf hemma hos zum, hon ville att vi tjejer skulle hem t henne så hon messa alla tjejerna =) Dock kom inte alla :P haha men vi hade mysigt, lekte me amina o kolla på bigbrother :D

Imorn har jag bestämt mej för ta ledigt. Ska ha en heldag med tvätt, fixa ärenden och stäääda. I need that.

Så nu ska jag iaf sova, o avslutar med en gammal bild. OH, miss old times assååå! ♥

Me och tjejerna på scandic hotel, snart ett år sen :)


Tell Me
Postat av: Heidi

ååh det känns som det där var mer än ett år sen. vad tiden går fort !

2011-02-22 @ 20:35:33
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0