Tisdag

Hej sötnosar..

Vilken fin tisdag.. värsta sol o grejjer och här ligger jag hemma sjuuuk ..It sucks.
Skulle egentligen jobbat 8-16 idag men min feber inatt dödade mej o jag säger bara faaan vilken tur att jag inte jobba idag.. hade nog dött. Min feber vägrar ge sig :(

Så idag ska jag baraaaa ligga i sängen o kurera mej. Måste fan må bättre snart, jag orkar inte..

Vette fan va ja ska sysselsätta mej meed.. Har precis slagit in två presenter som e t min kompis.. Hon skulle fått dom för lääängesen men jag med mitt jävla fiskminne.. Ska kolla om pappa kan lämna dom sen =)

Ne, ska kolla om jag kan ladda ner nån film lr nåt. Vi hörs senare! (K) Puss


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0