Tisdag

Hej Sötnosar!

Hoppas ni alla mår bättre än mej iaf haha.. Mitt huvud dödar mej men kroppen e nog värst. Fyfan va ont :/ Ska ändå försöka träna lite senare o se hur det går.. =)

Blev inget jobb idag.. Hoppas på att få jobba resten av veckan iaf. Nååån dag iaf! Jobbar ifs i helgen oxå men ändååå...

Annars dåå? Jag sitter o kollar resor.. Fyfan va ja vill åka.. Jag o twiniie ska åka nånstans o jag hitta faktiskt ganska billigaaa, runt 2500 för en vecka, nice va? Sen ville några kompisar att vi skulle åka t grekland i mitten på Juli för då ska dom diiit.. Mn grejjen e att jag inte har semester då ju :/ Annars skulle jag vilja åka i Juni eller augusti .. Helst augusti eftersom jag flyttar nuu snart o då behöver man pengar t det o d e ju juni snart :/ yeye we will seee ;)

Nu ringde alaniiiiiitooooooooo så måste va lite social. Hörs sen! Mwaaaaaaah ♥

< - - - - - - Skööööönaaast! ;)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0